WORDPRESS SERVICEAFTALE

En WordPress Serviceaftale er din personlige hjælper til dig, der bruger din hjemmeside aktivt til at sælge din viden, ydelser, rådgivning eller måske mindre digitale produkter og som har brug for hjælp til dine udfordringer i WordPress. Så kan du koncentrere dig om at hjælpe dine kunder.

Du ved også, hvor irriterende det kan være, hvis teknikken driller. Hvis ikke du lige kan få tingene til at gøre, som du gerne vil have dem til. Og du gider faktisk ikke selv bruge tid og energi på det.

Måske du blogger aktivt, er terapeut, er konsulent eller måske du gør noget helt fjerde. Det vigtige er, at du betragter din hjemmeside, som en meget vigtig markedsføringskanal og derfor ved, hvor værdifuld den er for dig.

Og hvor vigtigt det er, at fremstå professionel i den online verden vi lever i, hvor en hjemmeside er en vital del af din forretnings udtryk.

Så hvor fedt kunne det være, med en WordPress Butler, du kan ringe til eller sende en mail, med de problemer du slås med. Og vupti, så er problemerne løst.

Færre bekymringer og mere tid

Med en WordPress serviceaftale, kan du slippe dine bekymringer og undgå at spilde din tid.

Det er, hvad en WordPress Serviceaftale giver dig: Ro og mere tid.

Hvad får du så med en serviceaftale, sådan helt lavpraktisk?

Din personlige WordPress butler

Det vigtigste af alt: De timer du har mig til rådighed, hver måned, hvor du kan få min hjælp til næsten hvad som helst i WordPress.

Når du har nogle konkrete opgaver, kan du enten sende mig en mail eller give mig et kald. Vi vender de opgaver du gerne vil have løst, hvorefter jeg giver dig min vurdering af, hvor meget tid jeg skal bruge.

På den måde kan du prioritere den tid du har mig til rådighed, specielt hvis du har opgaver der strækker sig ud over de timer du har til rådighed hver måned.

* De månedlige timer, kan ikke opspares eller bruges forud, måned til måned.

Sikkerhedstjek

Sikkerhed er essentiel på alle hjemmesider, men især på WordPress hjemmesider, er det vigtigt man tager det seriøst.

Som verdens mest populære CMS, er det også det mest attraktive at angribe for hackerne.

Derfor gennemgår jeg din hjemmeside og vurderer hvor sikker din hjemmeside er, ved aftalens opstart.

Du ender med en rapport over konkrete indsatsområder, som jeg vurderer der skal tages handling på.

Hvis du efterfølgende ønsker, at jeg arbejder på de listen med anbefalinger, kan du enten vælge at bruge nogle af dine månedlige timer på det, eller tilkøbe Sikkerhedsoptimering. 

Hastighedstjek

Som besøgende forlanger vi hurtigere og hurtigere hjemmeside. Vurderer vi, at den hjemmeside vi forsøger at se, er for langsom, smutter vi hurtigt og finder noget bedre.

Og har du ambitioner om at ligge godt placeret i Google, er hastighed en faktor man bestemt ikke må ignorere.

Derfor laver jeg også et hastighedstjek af din hjemmeside.

Du får en rapport over konkrete indsatsområder, som du kan tage handling på og dermed gøre din hjemmeside hurtigere. Til glæde for Google og ikke mindst dine brugere.

Hvis du efterfølgende ønsker, at jeg arbejder på de listen med anbefalinger, kan du enten vælge at bruge nogle af dine månedlige timer på det, eller tilkøbe Hastighedsoptimering. 

Ekstra hjælp til en lav pris

Har du brug for mere hjælp, end du har indbygget i din serviceaftale, kan du købe ekstra timer hos mig, til en meget lavere pris, end alle andre.

Min normale timepris er 850 kr. eks. moms, men du kan købe ekstra timer til kun 500 kr. eks. moms.**

Optjen timer

Som en del af serviceaftalen, kan du også optjene ekstra timer.

Anbefaler du mig til andre, som ender med at købe en serviceaftale hos mig, får du en ekstra måneds timer foræret, som du kan bruge hvornår du vil.

Så har du 2 timer/måned med i aftalen, får du altså 2 timer ekstra foræret, som du kan bruge når du vil.

Så tøv ikke med at anbefale mig, hvis du er glad og tilfreds med mit arbejde.

* Optjente timer bliver ikke tilføjet dine månedlige timer, men kan bruges én gang.
** Du kan max tilkøbe 5 timer månedligt, til 500 kr. Ønsker du flere timer i en given måned, er det til normalt timepris. Timerne skal bruges på dine hjemmesider. Du kan ikke videresælge dine timer.

Kontakt mig vedr. en WordPress Serviceaftale

Sådan foregår det

Når du har købt en WordPress serviceaftale, går vi straks i gang med at få samarbejde til at køre på skinner.

Så her får du en køreplan:

1. Indledende telefonsnak

Først og fremmest tager vi en indledende snak på en halv times tid, hvor vi får afstemt forventninger. Jeg skal kende dine forventninger, til aftalen og du skal have en chance for at fortælle hvorfor du gerne vil købe en serviceaftale.

Derudover vil jeg jeg meget gerne vide noget om din forretning, din målgruppe – ja i det hele taget så meget vi nu kan nå om din forretning, så jeg får et indblik i hvad udgangspunktet er.

Hvis du allerede her har nogle konkrete opgaver du ved du vil have løst, er det oplagt at bringe dem på banen nu. Så er det ikke sikkert 30 minutter er nok, til den indledende snak, men det kan vi vurdere undervejs.

2. Diverse logins

For at kunne gribe fat i de opgaver du har nu, eller kommer med senere i forløbet, skal jeg bede dig om følgende oplysninger:

  1. Login til din hjemmeside. Opret meget gerne en ny bruger som ”Administrator”, så jeg ikke bruger din egen bruger. Du kan bruge martin@spicyweb.dk som mail på brugeren.
  2. FTP login information.
  3. Database login information.
  4. Er du usikker på hvad pkt. 2 og 3 er, kan du også give mig login til dit webhotel (UnoEuro, One.com, Meebox eller hvor du har din hjemmeside liggende).

Listen er ikke udtømmende, og kan løbende omfatte ting som login til Themeforest.net, hvis du har købt theme eller plugins der og de skal opdateres, Google Analytics hvis der er opgaver vedr. integrationen af dette eller noget tredje.

Se her hvorfor jeg skal have diverse logins.

3. Fuld backup af din side

Uanset om du har en backup løsning, tager jeg altid en fuld backup af dit site, før jeg begynder på de opgaver du har klar.

På den måde løber vi ikke ind i ubehagelige overraskelser, med backupløsninger der ikke virkede som man forventede eller hvad man nu kan komme ud for.

4. Sikkerhedstjek

Jeg gennemgår din hjemmeside og kommer med anbefalinger til optimering af sikkerheden.

Du får mine anbefalinger til forbedringer i en prioriteret liste.

5. Hastighedstjek

Jeg analyserer hastigheden på din hjemmeside og kommer med anbefalinger til optimering af hastigheden.

Du får mine anbefalinger til forbedringer i en prioriteret liste.

Priser & betaling

Du kan vælge mellem to pakker:

Serviceaftale inkl. din personlige WordPress butler til rådighed 2 timer/mnd.:
Pris: 1.599 kr. eks. moms pr. måned
Serviceaftale inkl. din personlige WordPress butler til rådighed 4 timer/mnd.:
Pris: 2.499 kr. eks. moms pr. måned

Tilkøb

Du har mulighed for at vælge et eller flere tilkøb, ved indgåelse af en serviceaftale.

Sikkerhedsoptimering. Pris: 999 kr. eks. moms
Hastighedsoptimering. Pris: 699 kr. eks. moms

Betaling

Betaling sker via faktura, med forudbetaling for den kommende måned.

Bestiller du en serviceaftale den 15. i måneden eller før, betaler du fuld pris for den igangværende måned. Eks: Bestiller du en serviceaftale 14. marts, betaler du også for marts.

Bestiller du efter den 15. i måneden, betaler du som udgangspunkt først fra den kommende måned. Har du opgaver der haster, som du derfor gerne vil have udført hurtigst muligt, betaler du også for igangværende måned, hvis jeg kan nå opgaverne, i løbet af de resterende dage af måneden.

Du har altid 8 dages betalingsfrist.

KONTAKT MIG VEDR. EN WORDPRESS SERVICEAFTALE

FAQ

Hvorfor skal jeg give dig logins til så mange ting?

For at kunne hjælpe dig, er det nødvendigt at jeg kan tilgå dit webhotel, så jeg bl.a. kan sikre din hjemmeside med backups inden jeg arbejder på den.

Det er også nødvendigt med en bruger til WordPress, så jeg kan installere plugins og andet, der måtte være nødvendigt undervejs.

Kan jeg få akut hjælp?

En serviceaftale indeholder som ikke muligheden for akut hjælp.

Det betyder dog ikke, at jeg ikke kan udføre akut hjælp, hvis omstændighederne kræver det.

Akut hjælp indenfor normal arbejdstid
Indenfor den normale arbejdstid, giver du mig bare et kald på 53637730, eller sender en mail på kontakt@spicyweb.dk, hvis du har brug for akut hjælp.

Er det en nødsituation, f.eks. at din hjemmeside slet ikke er tilgængelig, betaler du for min hjælp pr. påbegyndt halve time. Du kan ikke benytte dig af de timer du har til rådighed, den pågældende måned. Prisen er den til hver tid gældende timepris.

Kan det vente en anelse, så jeg ikke skal skubbe andre opgaver for andre kunder, til side, kan timerne trækkes fra dine månedlige timer.

Akut hjælp udenfor normal arbejdstid
Som udgangspunkt udfører jeg ikke akut hjælp udenfor normal arbejdstid (mandag – torsdag kl. 8.00 – 16.00, fredag kl. 8.00 – 14.00).

Men ingen regler uden undtagelser siger man jo. Måske er du heldig, at jeg alligevel arbejder. Sådan er det jo engang i mellem for os selvstændige 😉

Så har du en nødsituation, f.eks. at din hjemmeside slet ikke er tilgængelig kan du sende mig en mail på kontakt@spicyweb.dk.

Prisen er 1,5 gange normal timepris og du betaler pr. påbegyndt halve time.

Du kan ikke benytte dig af dine månedlige timer til rådighed, uanset omfanget eller det kritiske niveau af opgaven.

Akut hjælp kunne f.eks. dække over:

  • Nedbrud. Hvis din hjemmeside går ned og ikke kan vises.
  • Du ikke kan modtage betalinger. Hvis du sælger kurser eller lignende og modtager betalinger via din hjemmeside.
  • Kontaktformular der ikke virker.

Hvad dækker akut hjælp som udgangspunkt ikke over:

  • Design der ser underligt ud på din hjemmeside.
  • Billeder der står forkert i et blogindlæg.
  • Nyhedsbrevstilmelding der ikke virker.
  • Facebook widget der driller.

I sidste ende, er det dig som kunde der bestemmer om et problem, er så kritisk at den skal løses her og nu, eller om det kan vente. Bare fordi jeg ikke synes den er super kritisk, er det dig der betaler og derfor dig der bestemmer.

Det siger tidligere kunder

Jeg har hjulpet en masse kunder igennem tiden i Spicy Web. Jeg har samlet udtalelser fra nogle af dem herunder.

Maj Wismann fra OnlineBiz.dk

Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med Martin fra Spicy Web af flere omgange. Altid er han klar til at hjælpe hurtigt og kompetent. Har han ikke tid, så får man altid svar på, hvornår man kan forvente at opgaven bliver udført og det holder hver gang.

Jeg kan kun anbefale Martin og jeg kan slet ikke anbefale ham nok. Jeg har samarbejdet med mange firmaer efterhånden og hos Martin er det hele i top.

Jonathan Lindahl fra LavEgenBlog.dk

Jeg har brugt Martin til flere af mine projekter og har været utrolig glad for det. Der bliver fra start af lyttet til ens idéer, og han kommer med gode inputs til ens idéer.

Jeg kan i den grad anbefale Martin, hvis du vil have kompetent hjælp til din hjemmeside.

John fra MereMobil.dk

Jeg har gennem tiden optjent mange erfaringer fra lignende virksomheder, og må sige jeg er positivt overrasket.

Tilgangen til opgaverne sker efter No Nonsens-princip. Altså ikke en masse “fine ord” – opgaven løses fra ende til anden, og ofte med gode indspark som jeg ikke havde tænkt over selv.

Dertil kommer, at prisen er afbalanceret!

Kasper Bengtson fra bSocial.dk

Vi har hos bSocial haft fornøjelsen af at samarbejde med Martin i forbindelse med flere WordPress-projekter, og vi har været fuldt ud tilfredse hver gang.

Martin leverer et godt produkt og altid til tiden, hvilket netop er dét, som vi søger i en web-udvikler. De bedste anbefalinger herfra.

Nikolaj Astrup fra Refuga.com

Jeg har brugt Martin flere gange til både større og mindre opgaver og vender igen og igen tilbage. Martin er til at snakke med, bliver ved til der er en løsning. Jeg kan godt lide at bruge en leverandør, uanset indenfor hvad, hvor det føles som om man er på samme hold. Og sådan er det altid med Martin.

I min værktøjskasse af leverandører er Martin en af mine go-to-guys!

Jens Jakob Andersen fra RunRepeat.com

Jeg kunne ikke være mere tilfreds med mit arbejde med Spicy Web. Det jeg særligt værdsætter er evnen til at stille kritiske spørgsmål. Flot!

Adam Blicher fra AdamBlicher.com

Mine erfaringer med Martin har været særdeles positive. Jeg var fagligt udfordret på en række punkter i forhold til det stykke arbejde jeg skulle have udført og der blev jeg taget kærligt i hånden og guidet igennem de områder, hvor jeg havde brug for det.

Det færdige produkt står knivskarpt og ydelsen blev udført hurtigt og uden nogle dikkedarer. Jeg kommer uden tvivl til at bruge Martin igen på et senere tidspunkt. Mine bedste anbefalinger!

Kontakt mig vedr. en WordPress Serviceaftale